Direktlänk till inlägg 18 februari 2011

"Tonight I'm Fucking You"

Av Axel Ploman - 18 februari 2011 14:03

Wazzaaaa! Man visste att Enrique Eglesias och många andra kommersialiserade artister kunde sjunka lågt. Men att döpa sin nya hit till "Tonight I'm Fucking You".


Stäng monnen Enrique!

 

Är det bara jag som tycker det är sjukt komiskt? Tänk om den låten skulle försöka slål igenom för 20 - 30 år sedan när lite smink runt ögonen var mord. Syftar på att många verkligen var rädda för till exempel "Kiss" när de slog igenom.


Även om det inte alls är lika "fult" att prata öppet om sex och liknande nuförtiden måste väl ändå detta ses som ett övertramp. Håller världen på att släppa allt och bara låta vad som helst hända. Där ingenting kan vara över gränsen längre. Detta är i alla fall ett steg mot den riktningen. Bra eller anus? Fan vet jag, komiskt är det iaf!


Sliskigt nog kommer Ludacris in efter ett tag i låten och drar en svettig rapp-del som också är nödvändigt i alla nya "hits". Rapp-delen dvs.


Favoritcitat från Enrique i låten;

"You’re so damn pretty, if I had a type than baby it’d be you"

"But tonight I’m fucking you, Oh you know, That tonight I’m fucking you"


Från Ludacris blir favoriterna.

"You got that body, That make me wanna get on the boat, Just to see you dance"

"You stuck with me, I’m stuck with you, Lets find something to do, (Please) excuse me, I don’t mean to be rude"


Luda
 


Med tanke på Enriques lite halvstökiga bakgrund med falsksång och sköna citat blir det ännu självklarare att det var just han som skulle döpa sin låt till detta.


Såg nu att låten heter "Tonight I'm Loving You" också. Det blev lite "too much" för vissa antar jag. Videon blir dock ínte mindre sliskig/snuskig för det. Den innehåller både stripp och stön.



****

"Alla vi som hatar Rebecca och Fiånig klappar nu, Klabb Klabb"

Nej men ärligt! Dom två är verkligen kvinnliga douchebags! Fixar inte dom.


****

Trevlig helg önskar bloggen!


Dagens tips:

Film. "Million Dollar Baby". Kanonrulle reggisserad av Clintan. Om man inte sett är den ett måste. http://www.imdb.com/title/tt0405159/

Låt. "Enrique - Tonight I'm Fucking You". Ganska självklart val med tanke på dagens ämne. Lyssna och skratta!

Enrique Iglesias – Tonight (I'm Fuckin' You)(spotifylänk)

Se videon här under:


/ Arbeloa

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Axel Ploman - 24 februari 2011 21:03

Tjosan! Jaha, då sitter man här i sitt rum för sista gången på Per Jöns väg 13 i Södra Sandby. I huset där jag spenderat mina 15 senaste år. I huset jag lärde mig allt jag kan. I huset jag älskar. Jag kom hit som liten grabb. Nyfiken och oförstö...

Av Axel Ploman - 23 februari 2011 18:39

Tjioiiina! Ibland blir man nostalgisk och tänker tillbaka på saker och thang. Idag har turen kommit till gymnasiet. Varför har jag en tendens att få det att låta som om det vore 27 år sedan jag tog studenten när det var 8 månader sen? Struntsamma, ti...

Av Axel Ploman - 22 februari 2011 18:59

Tjotjim! Buzz, booezzz, bziiimmm, baoowwwzzzz. Ungefär så känns min hjärna just nu. Vafan händer egentligen med skallen när man tar en "tuppalur"?. Antingen vaknar man upp pigg som en lärka och vill ut och springa lilla rundan...eller så vaknar ...

Av Axel Ploman - 21 februari 2011 19:58


Tjenis! Ni vet känslan när man är riktigt sugen på något. Det kan vara allt från mat till tv-spel eller vad som helst.   Det kvittar egentligen vad. Det viktigaste är att man ska unna sig saker på en lagom nivå. Unnar man sig allt hela tiden är d...

Av Axel Ploman - 19 februari 2011 17:52


Tjao! Finns det något bättre än att ha fullt upp en lördag och sen dricka lite bärs? Antagligen...men inte idag. Idag är det helt rätt läge att efter en lång och slitig dag förgylla den med lite fresh kläder, bright-öl, middag och vänner, glöm inte v...

Ovido - Quiz & Flashcards