Alla inlägg den 27 januari 2011

Av Axel Ploman - 27 januari 2011 20:32

Tjo brothers and others! Idag på jobbet kom det fram en göbbe som handlade av mig. Han lärde mig en sak. Det var inte bättre förr! Han förklarade nämligen hur det såg ut när han var liten. Han bodde i en tre kvadratmeter stor bur, han fick inte gå på gräsmattan, han var nära att dö flera gånger. Bland annat av en kille som hoppade från femte våningen och landade precis efter han gått förbi, han var nära att bli skjuten i lumpen osv. Riktigt skön snubbe.


**** (stjärngrejen har jag lärt mig av ekwall, det betyder att det handlar om något nytt ämne)

    


Schulman Show startade med ny säsong idag med Schenkenberg som gäst. Inte lika bra som första säsongen men fortfarande underhållande. Vettifan vad jag tycker om Schulman föresten, snabb som fan och bra på sin grej men samtidigt rätt dryg. Antar att jag gillar honom eftersom jag kollar hans talkshow.


****

Har kommit in förfrågningar om att införa "Dagens outfit". Tyvärr är detta inte aktuellt för tillfället.


Dagens tips:

Film "The Town". En fruktansvärt bra film regisserad av Ben Affleck som också spelar huvudrollen. Det är något speciellt med bankrånarfilmer.

http://www.imdb.com/title/tt0840361/

Musik: Lite freestyle jam från musikhjälpen 2010 med Movits!, Frej Larsson (maskinen, slagsmålsklubben), Timbuktu och Dida. Dida är inge vidare men dom andra rockar! Musikhjälpen var riktigt jävla bra föresten, diggar det formatet med att hjälpa barn plus en massa livespelningar.


/ Axwell


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards